Bijna! - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Chiara Bekerom - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Chiara Bekerom - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: chiaravdb

Blijf op de hoogte en volg Chiara

15 Januari 2012 | Nederland, Nuenen

Zo, nog maar 3 weken en dan zit ik al op het, naar het schijnt, prachtige eiland Curaçao! Samen met Anne ga ik daar stage lopen op een internaat voor uit huis geplaatste jongens met gedragsproblemen. Heb een ticket, een kamer, een huurauto, ken de nodige woordjes Papiaments en heb nu dus ook uitgevogeld hoe deze site ongeveer werkt.
Ik zal proberen enigszins regelmatig hier een verhaaltje te plaatsen, maar de mensen die mij goed kennen, weten dat de kans aanwezig is dat ik het ook vaak ga vergeten. ;)
Nu nog een berg school-werk afronden en dan is het op 3 februari tijd om het vliegtuig in te stappen! Vanaf dan zal er weer een nieuw berichtje op staan.
X

  • 15 Januari 2012 - 23:11

    Peter:

    Hoi Kaatje,

    elke reis begint met een eerste stap, ook een blog...

    veel succes !

    papa

  • 16 Januari 2012 - 09:45

    Oma:

    Wel spannend hoor.
    Het is mogelijk dat ik t.z.t een ander
    e-mailadres krijg i.v.m. glasvezel.
    Liefs
    Oma.

  • 16 Januari 2012 - 09:45

    Oma:

    Wel spannend hoor.
    Het is mogelijk dat ik t.z.t een ander
    e-mailadres krijg i.v.m. glasvezel.
    Liefs
    Oma.

  • 16 Januari 2012 - 19:43

    Max:

    Ik zie het wel gebeuren dat je er stiekem best vaak wat op zult zetten hoor ;-)

  • 17 Januari 2012 - 12:48

    Rianne:

    Spannend! O o o, ik ben zo benieuwd voor je! Ik ga je in ieder geval mooi volgen, dus ik dwing je bij deze om hier regelmatig een leuk verhaaltje op te plaatsen!
    xxx

  • 29 Januari 2012 - 23:02

    :

    Jaaaaa over 4 dagen vliegen wij al samen naar Curaçao!!! :)

  • 02 Februari 2012 - 19:46

    Sanne Van Moll:

    Chiara!!

    Nog een paar uurtjes slaap en vervolgens het vliegtuig in om richting de zon te gaan!

    Via deze weg wil ik je een goede reis en heeeeeel veeeel plezier toewensen!

    Liefs,
    Sanne

  • 03 Februari 2012 - 06:59

    Jacqueline Janssen:

    He Chiara,

    Ik lees nu pas voor het eerst dat je voor een half jaar naar Curaçao gaat, hoe vet!! Kan me voorstellen dat je familie een vakantie adresje erbij heeft. Geniet daar, mooie dingen gaan zien, met dolfijnen gaan zwemmen, lekker veel feesten en leuke mannen ontmoeten!! Oh, en natuurlijk ook succes met je stage ;-)
    Liefs


  • 04 Februari 2012 - 07:36

    Mama:

    hey lieve Chiara,

    Je bent er!!! En maar goed ook dat je 's morgens zo vroeg vloog ; .s middags werden heel wat vluchten geannuleerd door de sneeuw...inmiddels is het hier minus 19!!! Raar idee dat tussen jou en ons 50 graden verschil zit..
    Ben heel benieuwd naar je kamer...tot snel! Dikke kus!

  • 04 Februari 2012 - 10:52

    Chiara Van Den Bekerom:

    Dankjulliewel! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nuenen

Stage Curaçao

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2012

Ayó dushi Kòrsou!

17 Mei 2012

Update!

16 April 2012

Bezoek!

14 Maart 2012

Stage, strippers en sletten...

22 Februari 2012

Karnaval na Kòrsou!
Chiara

Actief sinds 12 Jan. 2012
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 14740

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Stage Curaçao

Landen bezocht: