Ayó dushi Kòrsou! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chiara Bekerom - WaarBenJij.nu Ayó dushi Kòrsou! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Chiara Bekerom - WaarBenJij.nu

Ayó dushi Kòrsou!

Door: chiaravdb

Blijf op de hoogte en volg Chiara

08 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is twee maanden geleden dat ik mijn laatste berichtje heb geplaatst, maar erg veel ga ik in dit bericht toch niet zeggen. Over precies een week rond deze tijd zit ik in het vliegtuig, dus wat ik hier verder nog heb meegemaakt, kan ik allemaal vertellen als ik jullie weer zie! Hebben we in ieder geval ook wat bij te kletsen.
Ik heb hier mijn tijd op Curaçao het meeste te danken aan mijn huisgenoten, die ik me geen betere heb kunnen wensen!Dus kort samengevat was mijn tijd op Curaçao (mede mogelijk gemaakt door de bewoners van Telamonstraat 8 ) :
- Mooi
- Warm
- Zonnig
- Bijzonder
- Confronterend
- Soms toch wel moeilijk qua cultuurverschillen
- Fantastisch
- Als een droom
- Eén om NOOIT meer te vergeten!

Bedankt voor het volgen van mijn verhalen en we zien elkaar over een paar weken weer!

X Chiara

• 09 Juli 2012 - 05:09

Nikki:

WOEN! Tot over een week, Lieverd!! XX

• 09 Juli 2012 - 09:15

Els Schakenbos:

Hi Chiara,
    Succes met de laatste week; is er vast een die bol staat van 'tegenstrijdige' emoties: afscheid nemen van die gewelsige tijd én vooruit kijken naar de thuiskomst. Ik hoop je snel weer live te zien!
    x
    Els

• 09 Juli 2012 - 10:21

Kim:

Tot snel Chiaar en geniet nog even van je laatste week!

Liefs

• 09 Juli 2012 - 18:52

Marleen, Nuenen:

Hallo Chiara,
    dat wordt afkicken als je weer terug bent maar wat een ervaringen heb je opgedaan. Mooi om te lezen en prachtige fotos.
    Nog even kun je genieten van alles daar en dan is t ook weer fijn om terug naar huis te komen denk ik.
    Veel plezier en ik zie je gezond en lekker bruin vast wel weer een keer hier.
    Goede reis en sterkte met afscheid nemen. Verdriet en blijdschap dicht bij elkaar

• 10 Juli 2012 - 20:35

Jacqueline, Je Tante:

Hoi meissie,

Wat een verhalen zul je hebben! Helemaal super om je straks weer te zien.

Goede reis terug en tot gauw!

Liefs,
    Jacqueline